Novosti & Blog
Četiri pitanja za Dalibora Škuncu, voditelja prodaje u Jung Skyu
Naš Voditelj prodaje Dalibor Škunca kratko je prokomentirao na koji način danas, u uvjetima pandemije, funkcionira odjel prodaje u Jung Skyu.
--------------
S obzirom da se većina Jung Sky letova prodaje preko tzv. brokera, osoba odn. kompanija koje su posrednici između operatora i putnika, što je u komunikaciji s brokerima najvažnije?
Važno je shvatiti njihovu poziciju te osvijestiti da operator uvelike pomaže brokeru izgraditi kvalitetan odnos s klijentom (putnikom), a to se u konačnici odražava i na odnos putnika prema samom operatoru. Imajući to u vidu, broker s naše strane cijeni dostupnost 24/7, brzo i efikasno rješavanje upita i situacija koje se mogu pojaviti prije, za vrijeme i poslije leta te, naravno, točnost i pouzdanost informacija. Također, otkako je Covid-19 pandemije, Jung Sky prodaja, zajedno s našim Operativnim centrom, obavlja puno veći broj radnji nego što je inače bilo nužno, a koje su povezane s rješavanjem procedura i dokumentacije potrebnih za pripremu leta. U konačnici, brokerima je naravno od presudne važnosti i vrhunski odrađen let jer je feedback putnika važan za praćenje i podizanje kvalitete naših usluga.
Komunikacija s brokerima odvija se direktno, ali i putem različitih digitalnih platformi za narudžbu letova?
Ima direktnih upita, naravno, no uglavnom komuniciramo putem platformi i to dominantno preko Avionodea. Evo ukratko i nešto zanimljive statistike: U prosjeku dnevno primimo oko 100 upita iako u ljetnim mjesecima taj broj bude i viši od 200 dnevno. U Avionodeu je naš 'response time' 9 minuta, a preporučeno je 45 minuta, dok je točnost cijene ponude 92%, a preporučeno je minimalno 80%. Godišnje napravimo oko 600 ugovora te isto toliko faktura, a u dosadašnjih 11 godina radili smo s više od 1.000 klijenata.
Što obilježava ovo Covid-19 razdoblje u kontekstu prodaje privatnih letova?
Za početak, znatno je više ad-hoc letova, što je i logično jer je u ovim uvjetima pandemije gotovo nemoguće planirati nekoliko tjedana unaprijed. Direktna posljedica toga je da operatori danas nude fleksibilnije uvjete otkazivanja nego prije korona-ere. Nadalje, u ovom razdoblju prodajemo više povratnih letova, za razliku od prije kada su dominirali 'one-way' letovi. Veća je i količina dokumentacije koja se mora ishodovati kako bi se let organizirao, a povezano s tim je i činjenica da svaka država, a ponekad čak i svaka regija u jednoj državi, imaju svoje regulative i restrikcije vezane uz Covid-19 pa nedostatak unificiranosti na razini EU te iznenadne izmjene tih regulativa utječu na planiranje te onemogućavaju bilo kakve garancije da će se let moći nesmetano izvesti.
Kakva je po tebi budućnost poslovne avijacije?
Budućnost poslovne avijacije oduvijek je bila svijetla i vjerujem da će ova niša nastaviti rasti i razvijati se. Benefiti ove usluge zbog pandemije su sve jače prepoznati. Nema čekanja u zračnim lukama, klijent sam definira vrijeme polaska i povratka, sam bira od koje do koje zračne luke želi letjeti, a let se može organizirati u samo par sati. Tu je naravno i pitanje sigurnosti, odnosno izolacije od gužvi i boravljenja u zatvorenim prostorima s nepoznatim osobama jer je putnik u našem avionu sam ili u društvu najbliže rodbine, bliskih prijatelja ili poslovnih partnera s kojima je ionako u svakodnevnom kontaktu.
Vidi prethodne novosti:
Preporuka:
Ostalo:
Ovdje bukiraš Jung Sky newsletter i kontinuirano si u toku s probranom listom lijepih stvari koje nam se događaju. Ne davimo, samo smooth flying.