Novosti & Blog
[Q&A - Ivan Jakovac] Godinu dana u Jung Sky salesu
Ivan Jakovac jedan je od trojice članova našeg prodajnog tima. Jung Skyu se pridružio u ovo vrijeme prošle godine, a iako je od tada prošlo 'tek' dvanaest mjeseci – čini se kao da je s nama već niz godina. Prvih godinu dana dobra je prilika da ovog uvijek nasmijanog profesionalca pozitivnog i vedrog duha priupitamo kako gleda na svoje dosadašnje vrijeme u Jung Skyu.
Q: Kako ti se sviđa raditi u prodaji operatora business avijacije?
A: Jako mi se sviđa, biti dio business avijacije je izazovno i zanimljivo i to iz nekoliko razloga. Uživam sudjelovati u organiziranju letova i ostalih dodatnih usluga za naše putnike, a naravno da je zadovoljstvo posebno veliko kada dobiješ povratnu informaciju da su klijenti sretni i zadovoljni uslugom. Znam da mnogi to kažu za svoj posao, no u business avijaciji doista niti jedan dan nije isti jer su zahtjevi i želje klijenata individualni i svaki je let priča za sebe. No upravo je to ono što ti omogućava da učiš i napreduješ baš svakog dana.
Q: Je li tempo u skladu s očekivanjima koje si imao kada si dolazio?
A: Tempo je očekivano intenzivan, pogotovo sada u ljetnim mjesecima kada klijenti najviše i lete privatno, kako turistički tako i poslovno. Intenzitet me nije iznenadio jer sam godinama radio kao voditelj online prodaje aviokarata i organizacije putovanja za komercijalne aviokompanije. Odgovara mi takva dinamika jer traži maksimalnu koncentraciju i fokusiranost na zadovoljstvo klijenata, a posljedično i rezultate naše kompanije.
Q: Pohvale klijenata kompaniji i odjelu prodaje nisu rijetkost. Što bi rekao koje kvalitete brokeri kod vaš najviše cijene?
A: Brzinu, znanje, iskustvo, preciznost, sposobnost rješavanja izvanrednih situacija, fleksibilnost, dostupnost, ljepotu... (smijeh). Ne nužno tim redoslijedom, ali u svakodnevnoj komunikaciji s brokerima shvatio sam da su im navedene kvalitete važne jer njihovi klijenti, naši putnici, od njih također ne očekuju ništa manje.
Q: Imaš li možda neki 'highlight' moment u Jung Skyu tijekom ovih godinu dana?
A: Ovo će možda zvučati kao klišej, ali mislim da je svaki dan svojevrsni 'highlight' moment (smijeh). Odnos s kolegama, usmjerenost ka uspjehu i prodaji, želja da svaki let bude organiziran na najvišem nivou i briga da sve prođe u redu, to je svakodnevica našeg tima u prodaju. S obzirom da u slobodno vrijeme pratim sport, svakako u sjećanju ostaju letovi koje smo organizirali za sportske zvijezde, ali naravno da su pohvale brokera i naših putnika momenti koji te na kraju dana najviše ispunjavaju i potvrđuju da si odradio dobar i uspješan posao.
Vidi prethodne novosti:
Preporuka:
Ostalo:
Ovdje bukiraš Jung Sky newsletter i kontinuirano si u toku s probranom listom lijepih stvari koje nam se događaju. Ne davimo, samo smooth flying.