Novosti & Blog

Naš Operativni centar ima novog voditelja, a evo što on kaže o ulozi OCC-a u poslovnoj avijaciji

05.03.2021. |
Ivan Midenjak, Jung Sky


Početkom veljače, Jung Sky je dobio novog Voditelja operativnog centra. Timu se pridružio Ivan Midenjak, stručnjak s 24 godine iskustva u avioindustriji, većinom u Croatia Airlinesu, a kratko i u Qatar Airwaysu kao Stariji (Senior) operativni kontrolor prometa.

Iskreno se veselim što ću moći doprinijeti daljnjem razvoju Jung Sky brenda te industrije avio taxi prijevoza poslovnim mlažnjacima u Hrvatskoj. Riječ je o usluzi koja ima lijepu budućnost, ali koja je u našoj državi, posebno u kontekstu hrvatske turističke ponude, još uvijek nedovoljno iskorišten potencijal“, izjavio je Ivan u povodu dolaska u Jung Sky.

A što kaže o poslu kojim se bavi te ulozi operativnog centra u poslovnoj avijaciji, pročitajte u kratkom Q&A u nastavku.


Koja je uloga operativnog centra u Jung Skyu?

Odjel operativnog centra pokriva sva pitanja presudna za kvalitetnu i optimalnu pripremu i realizaciju leta poput pravovremenog osiguravanja 'slotova' za slijetanje i polijetanje, 'handlinga' (opsluživanja zrakoplova), izbora alternativnih aerodroma, meteo situacije na aerodromu odlaska, na ruti te na aerodromu dolaska - kao i na alternativnim aerodromima, pripreme optimalne rute za izračun goriva potrebnog za odvijanje leta te pitanja opskrbe gorivom, zatim izrade samog plana leta, pripreme briefinga za posade, eventualne komunikacije s graničnim i carinskim službama, izrade planova posada i sl. 

Operativni centar u poslovnoj avijaciji ima nešto specifičniju ulogu od primjerice istih odjela kod linijskih prijevoznika redovne putničke avijacije jer, uz fokus na kreiranje plana leta, obavlja i cijeli niz drugih poslova koji od dispečera zahtijevaju snalažljivost i smisao za organizaciju posla u vidu određivanja prioriteta u zadanim trenucima.

Koje vještine osoba treba imati da bi dobro obavljala ovaj posao?

Mora znati funkcionirati u izrazito dinamičnom i raznovrsnom okruženju, mora u svakom trenutku biti spremna reagirati na zadane probleme koji se pojavljuju te mora moći donositi brze odluke, nerijetko i na osnovi informacija koje ne sadržavaju dovoljno konkretne podatke.

Koji dio posla smatraš najizazovnijim?

Nakon 25 godina iskustva svako toliko pomislim da sam u poslu doživio sve moguće situacije i da nema toga što me može iznenaditi, no u pravilu se kad-tad ukaže neka potpuno nova situacija koja od mene traži novu dozu snalažljivosti i improvizacije.

Koliko je u poslovnoj avijaciji za klijente zahvalnija situacija kada operator uz Prodaju ima i vlastiti operativni centar?

In-house operativni centar daje sve potrebne uvjete za bržu, jednostavniju i još temeljitiju komunikaciju, ne samo između operatora i klijenta, već i sve uključene odjele operatora. Kada klijenti ugovaraju let s aviokompanijama koje imaju vlastiti operativni centar sa školovanim i iskusnim osobljem, mogu biti sigurni da će se o ugovorenoj usluzi voditi najveća moguća briga i da će ta usluga biti vrhunske kvalitete.
 

Ovdje bukiraš Jung Sky newsletter i kontinuirano si u toku s probranom listom lijepih stvari koje nam se događaju. Ne davimo, samo smooth flying.

Follow us